Vragen die vaak worden gesteld

Heb je iets fout gedaan bij de opvoer van je actie of heb je vragen/problemen over/op je actiepagina? Staat je vraag hieronder niet opgenomen? Stuur dan een mail naar contact@rodekruisbloesemmaand.nl.

We streven ernaar om uw vraag binnen 48 uur te beantwoorden.

Wat is de Nationale Rode Kruis Bloesemmaand?
Kan ik wandelen en hardlopen combineren?
Hoe kan ik me inschrijven?
Moet ik individueel meedoen of in een team?
Kan ik ook meedoen als ik nog nooit aan de Nationale Rode Kruis Bloesemtocht of Bloesemrun hebt meegedaan?
Wanneer worden de Bloesemtocht en de Bloesemrun in 2022 georganiseerd?
Ben ik verplicht te doneren als ik een actie start?
Waar gaat het ingezamelde geld naar toe?
Wat vind mijn omgeving ervan als ik geld vraag voor een sportieve prestatie?
Hoe kan ik anderen aansporen om ook in actie te komen?
Hoe bewijs ik dat ik mijn actie wel voldaan heb?
Is het mogelijk om 1 of meer herinneringspinnen te kopen?
Kan ik de routes van de Bloesemtocht of Bloesemrun lopen?
Krijg ik als KWBN lid korting?